Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів"

Терміни повернення та обміну:
Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару покупцем.

Вартість повернення товарів несе покупець.

 

Умови повернення для товарів належної якості:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", є перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

  • Тканини.
  • Тюлегардинні та мереживні полотна.

Це означає, що штори та тюлеві вироби, які йдуть у розкрій та виготовляються за індивідуальним замовленням клієнта, НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ ЧИ ОБМІНУ!

Повернення товару належної якості:
Поверненню підлягає весь готовий товар із нашого інтернет-магазину, такий як пледи, покривала, магніти, шпильки.

Повернення товару неналежної якості:
Ми ретельно перевіряємо товар перед відправленням, але не виключаємо можливості виявлення дефектів. Якщо ви отримали товар неналежної якості, ви можете повернути його або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.

Повернення товару повинно відбутися не пізніше 14 днів з моменту отримання товару покупцем.

Під час повернення товару, будь ласка, переконайтеся, що він повністю зберіг товарний вигляд, без ознак пошкоджень і в повній комплектації. Ретельно упакуйте товар перед відправленням, оскільки ми не приймаємо пошкоджений товар.

 

Процедура повернення/обміну товару:

- Зателефонуйте за номером +380633123857 та повідомте про намір повернути оплачений товар.
- Відправте товар Новою Поштою за власний рахунок. Рекомендуємо відправляти товар назад користуючись послугою Нової Пошти Легке повернення.

Дані отримувача з нашого боку:
+380631254682
Бартощак Олександр Павлович
с. Лісові Гринівці (Хмельницька обл.)
Відділення №1: вул. Хмельницька, 31


Повідомте на електронну пошту albo.km.ua@gmail.com:
- № декларації надісланої посилки
- № банківської картки для повернення вартості товару
- модель товару, яку ви хочете обміняти
- після отримання і перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повернемо вам кошти на банківську картку або відправимо інший товар протягом п'яти робочих днів.

 

Згідно Закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.